My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Tuesday, October 30, 2012

Mommy's Polishes for Breast Cancer Awareness

Hello lovelies

October is almost done but our voices should continue to communicate about Breast cancer. Why? So we won't forget the lost ones, the survivors, the ones fighting, but most importantly to check ourselves. My US peeps, I invite you to read this infographic from Julep and for my Ivorian ladies, I invite you to read this article from Ayana Webzine.
Bonjour mes gentilles
                                                                      Octobre tire a sa fin, mais nos voix devraient continuer à communiquer sur le cancer du sein. Pourquoi? Pour ne pas oublier ceux et celles qu’on a perdus, les survivants, ceux et celles qui combattent, mais surtout de nous checker. Mes copines aux US, je vous invite à lire cette infographie de Julep et pour mes demoiselles ivoiriennes, je vous invite a lire cet article d’ Ayana Webzine.




I used almost all of my momy's polishes for this manicure. Her collection is pretty tiny compared to my 300+ polishes. She only has pink shades, but since I arrived she has more choice lol. I used each polish brush to draw oblique lines. Sorry I didn't note each polish names but the glitter top coat is Kleancolor Starry Purple.
J'ai utilisé la quasi-totalité des vernis de ma mamounette pour cette manucure. Sa collection est assez petite comparée à mes 300 et quelques vernis. Elle a seulement du rose, mais depuis mon arrivée, elle a plus de choix lol. J'ai utilisé le pinceau de chaque vernis pour tracer des lignes obliques. Désolée de ne pas avoir noté les noms des vernis utilises, mais la brillantine a paillettes est Kleancolor Starry Purple.




Thanks for reading and I hope you will spread the message and check yourself. I'm also going to randomly do pink manicures throughout the year. This cause, and any other that is important to you, deserve more than a month of awareness.
Merci de me lire et j'espère que vous allez faire passer le message et vous checker. Je vais aussi faire des manucures roses au hasard et ce tout au long de l'année. Cette cause, et tout autre qui est importante pour vous, méritent plus q’un mois de sensibilisation.

2 comments:

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...